Лидер в автомобилния бранш управлява бизнеса си с водещо ERP решение

Силвър Стар Моторс ЕАД се довери на Тим ВИЖЪН България за мащабен проект по внедряване на ERP решението Microsoft Dynamics 365 Business Central
Силвър Стар Моторс ЕАД – генералният представител на световноизвестния автомобилен концерн Даймлер АГ за България – избра Тим ВИЖЪН България за своя партньор при внедряването на водещото ERP решение за бизнес управление Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Компанията предлага на българския пазар пълната гама леки, лекотоварни и товарни автомобили и автобуси на Даймлер AГ начело с водещия бранд Mercedes-Benz, а мащабната ѝ дейност обхваща целия спектър услуги от продажба на нови и употребявани автомобили, оригинални резервни части и следпродажбено обслужване.
Бързото разрастване дейността на Силвър Стар Моторс в последните години и утвърждаването ѝ сред лидерите на автомобилния пазар у нас, доведе до решението за оптимизиране на процесите и внедряване на интегрирана система за управление в компанията. Целта на стартиралия през 2019 г. проект беше преминаване към софтуерно решение, което да гарантира нуждата на компанията от висока степен на автоматизация на дейностите, свързани с управление на счетоводство и финанси; да осигури стандартизиране на бизнес процесите и единен поглед към цялостното функциониране на компанията.
Изборът на Силвър Стар Моторс се спря върху водещото ERP решението Dynamics 365 Business Central, доказало се като система, отличаваща се с гъвкавост и лекотата на използване. Дългогодишният опит и репутацията на Тим ВИЖЪН България като коректен и надежден внедрител ни направиха предпочитания партньор за реализация на този проект.
Сред предизвикателствата в рамките на проекта беше внедряването на избраната система за управление паралелно в четири различни дружества от групата на Силвър Стар Моторс. Бяха обхванати всички дейности, свързани с финансовия мениджмънт на компаниите, бюджетиране, управление на вземания и задължения, както и създаването на корпоративни отчети и анализи. Основната задача на внедрената система е да работи в посока повишаване на ефективността и оптимизиране на ключови бизнес процесии.
Паралелно с внедряването на Dynamics 365 Business Central в рамките на проекта беше осъществена и цялостна интеграция на системата със специализиран софтуер за управление на дилърства, като целта е обмен на данни и работа в единна мрежа.
Успешното внедряване и използване на Microsoft Dynamics 365 Business Central помага за цялостното оптимизиране дейността на Силвър Стар Моторс и допринася за още по-интензивното развитие на компанията и затвърждаване на лидерските ѝ пазарни позиции.