Потребителите класират Microsoft Dynamics 365 сред най-предпочитаните системи за управление на продажбите

Публикуваният наскоро доклад на престижната консултантска компания Gartner – Gartner Peer Insights Voice of the Customer – поставя CRM решенията на Microsoft сред най-предпочитаните от потребителите системи за управление на продажбите и контактите с клиенти.
Докладът е базиран изцяло на мнения и оценки на реални потребители на подобен род системи, събрани в рамките на период от 12 месеца и класира оценяваните софтуерни решения по критерии като:
- брой регистрирани отзиви за тях
- цялостната удовлетвореност на потребителите от работата си със системите
- потребителска оценка на функционалностите, включени в решенията
- оценка на възможностите за интеграция на софтуерните системи, предоставян от производителя съпорт и ред други фактори
This graphic was published by Gartner, Inc. as part of a larger research document and should be evaluated in the context of the entire document. The Gartner document is available upon request from Microsoft.
Microsoft Dynamics 365 се класира сред решенията с най-висока потребителска оценка по всички показатели
Сред основните причини, посочени от потребителите за избора на Dynamics 365 като предпочитана CRM система са краткия срок на внедряване (между 0 и 3 месеца при близо 60% от запитаните), мощният инструментариум от функционалности, включени в системата и цялостната цена на придобиване. (Източник: Gartner Peer Insights)
Като цяло, потребителите оценяват високо лесния за навигация и използване интерфейс на системата и възможностите, които тя дава да създават, управляват и превръщат потенциални клиенти в реални сделки с минимални усилия. Сред други посочени преимущества на системата са възможността за лесно управление на важни за търговската дейност задачи, повишаване ефективността на работа и синхронизиране усилията на маркетинговия, търговския и други отдели.
Очакваните в началото на месец април нови версии на решенията от семейството Dynamics 365 със сигурност ще дадат на потребителите още повече нови и полезни инструменти за управление на продажбите. Очаквайте повече информация за тях в следващите ни публикации.
Microsoft Dynamics 365 е съвкупност от интелигентни облачни приложения, която обединява по уникален начин ERP и CRM функционалности в едно интегрирано решение за бизнес управление. Microsoft Dynamics 365 помага на компаниите да растат и да се развиват, осигурявайки им всички необходими за това приложения, които функционират отлично сами по себе си, но заедно осигуряват мощно конкурентно предимство.
- Dynamics 365 Sales помага да превърнете контактите в клиенти, осигурявайки на търговския си екип необходимата информация, за да предвиди нуждите на потребителите, да предложи точния продукт или услуга в най-подходящия момент и да повиши продажбите.
- Dynamics 365 Customer Services ви помага да спечелите лоялността на клиентите, предлагайки отлично сервизно обслужване и персонализирано потребителско изживяване.
- Dynamics 365 Field Services дава възможност да управлявате прецизно сервизната си дейност, да се справяте с потенциални проблеми още преди да са възникнали и да планирате ефективно натоварването на сервизните си екипи.
- Dynamics 365 Human Resources ви помага да привлечете точните специалисти и лесно да ги приобщите, създавайки силен, сплотен и мотивиран екип.
Какво би спечелил Вашия бизнес от внедряването на подобен род софтуерни системи? Ще се радваме да обсъдим с Вас затрудненията, които срещате в момента и ползите, които бихте могли да реализирате с помощта на CRM решение от Microsoft.