Водеща ERP система подпомага управлението на Агротехники и Ко.

ERP система в Агротехники

Агротехники и Ко. ЕООД – водещ българският доставчик на земеделска техника и резервни части – вече разчита на едно от най-разпространените в световен мащаб облачни ERP решения за управление на своята дейност. Системата за бизнес мениджмънт обхваща всички различни аспекти от дейността на компанията и предоставя надеждна и актуална информация за протичащите бизнес процеси и използваните ресурси.

Агротехники и Ко. е утвърдена компания, поддържаща успешни партньорства с доказани със своето качество американски и европейски производители на земеделска техника. Със своите над 25 години опит и неизменно високото качество на предлаганите продукти и услуги, компанията се е доказала като недежден партньор на селскостопанските производители в цялата страна.

След задълбочено проучване на предлаганите на пазара ERP системи, ръководството на Агротехники и Ко. избра за нуждите на своя бизнес облачното решение Microsoft Dynamics 365 Business Central, а Тим ВИЖЪН България беше предпочетен за партньор при реализирането на проекта, в рамките на който бяха внедрени функционалности на ERP решението, подпомагащи стандартизирането, автоматизацията и управлението на ключови бизнес процеси в направления като счетоводство и финанси, покупки, продажби, управление на складовете и сервизната дейност.

Системата вече съдейства за оптимизиране работата с огромното разнообразие от артикули, с които оперира Агротехники и Ко., както и за точното проследяване на срокове по клиентски поръчки и поръчки към доставчици. В рамките на проекта беше добавено и разработеното от Тим ВИЖЪН България приложение за оптимизиране работата с куриерски фирми при изпращане на заявените от клиенти артикули.

„В следствие на внедряването на Business Central е постигнато високо бързодействие на системата и достъп до нея от всякакви мобилни устройства и по всяко време, което е особено полезно за мобилните търговски екипи. Заедно с това се оптимизира работата на търговците, които вече разполагат с надеждна и актуална информация за наличностите от машини и резервни части в различните складове на компанията и могат оптимално да отговорят на нуждите на клиентите, което води до по-висока клиентска удовлетвореност“ – посочват от Агротехники и Ко.

Системата е в състояние да предоставя и много по-широки възможности за създаване на справки и отчети, осигурява актуална информация за състоянието на бизнеса и подпомага отчетността и процесите по вземане на оперативни и стратегически решения. Сред останалите ѝ важни предимства са оптимизираното управление на складовите наличности, улесненото управление на ценовите политики за предлаганите от компанията продукти и услуги и подобреното планиране и взаимодействие между различните отдели на компанията.

Внедреното решение за управление на бизнеса помага на Агротехники и Ко. да постигна цялостен контрол над всички направления от дейността си и още по-висока ефективност на работа, като същевременно подкрепя растежа и устойчивото развитие на компанията.

 

Искате да знаете как ERP системите биха подпомогнали развитието на вашия бизнес? Ще се радваме да поговорим.

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy