Brown-Forman трансформира пазарната си стратегия благодарение на Tableau

Производителят на Jack Daniel's се доверява на Tableau в своята дейност

Един от най-големите производители на алкохолни напитки разчита на Tableau в своята дейност

Brown-Forman е една от най-големите американски компании-производители на алкохолни напитки и вино. Всичко започва през 1870 г., когато младият George Garvin Brown от Кентъки решава да изостави търговията с фармацевтични продукти, за да инвестира в свой собствен бизнес и започва да произвежда уиски в запечатани стъклени бутилки, с което гарантира неговото качество.

150 години по-късно Brown-Forman е между десетте най-големи производители на алкохолни напитки с офиси в цял свят. В портфолиото на компанията са световноизвестни марки като Jack Daniel’s, Old Forester, Woodford Reserve и много други, които се продават успешно в 160 страни по света.

Световната империя на Brown-Forman разчита силно на правилното управление и използване на данните, за да поддържа успешното си присъствие на пазара. Ето защо над 1 000 ключови служители на компанията използват Tableau за ежедневната си дейност – от отделите по маркетинг и финанси, до снабдяване и производство.

„От глобална гледна точка, става все по-наложително да разполагаме с цялата информация и да можем да я интерпретираме. Днес, с помощта на Tableau и това, което сме създали в локалната ни база данни, хората могат да си сътрудничат и цялата налична информация е достъпна.“ – Тим Нал, CIO, Brown-Forman

Tableau осигурява поглед към обороти и наличности в 160 различни държави

Производителят на Jack Daniel's използва Tableau за управление на успешния си бизнесПри този глобален обхват, комуникацията е от първостепенно значение, за да се спазят добрите практики и да се реализира постоянен ръст в продажбите.

„Ние продаваме Jack Daniel’s в Германия, Франция, САЩ …. Искаме хората ни да могат да видят как реагират тези различни пазари, за да приложим добрите практики още по-успешно от преди“, обяснява Тим.

Това включва добри практики, свързани с условията на международната търговия, където екипите имат нужда от информация за цени и срокове за доставка, за да могат успешно да управляват стокооборота. Цялата тази информация се събира в „езеро“ от данни в облачното пространство на Microsoft Azure, към което е свързан Tableau Server. Това позволява на Brown-Forman да се възползва в максимална степен от инвестициите си в технологии, а на екипите им по света дава възможност да си сътрудничат при прилагането на добрите практики и да споделят анализи и прозрения с помощта на Tableau.

„Целта ни е да промотираме продуктите си и като следствие да продаваме повече от тях. Tableau ни помага да постигнем тази цел“ – Тим Нал, CIO, Brown-Forman

Данните в помощ на повишаване разпознаваемостта на нови марки и продукти

Изграждането на разпознаваем бранд е в основата на бизнеса на Brown-Forman. Продуктовото семейство на компанията продължава да расте с нови марки като Coopers’ Craft бърбан, BenRiach и Glenglassaugh скоч-уиски. Когато Brown-Forman пуска нов продукт на пазара, данните са от изключителна важност за изграждането на печеливша маркетингова стратегия и откриване на най-добрите пътища към потребителите.

„Маркетингът използва Tableau, за да оцени ефективността от промоционалните активности и да определи кога и за какво трябва да се харчат бюджети“, казва Тим.

С помощта на Tableau Brown-Forman проследява успешно възвръщаемостта на маркетинговите разходи. С помощта на данните, маркетинговият екип може да прогнозира и планира успешни бъдещи кампании, като по този начин едновременно оптимизира разходите и повишава разпознаваемостта на марката.

 

Наемането на лицензи осигурява гъвкавост и снижава първоначалните инвестиции

Добавянето на платформа за визуални анализи е следващата логична стъпка в хода на модернизирането на информационната инфраструктура на Brown-Forman.

„Модернизирахме изцяло информационната си среда. Събираме и организираме цялата си информация на едно място, поставяме я там, където е достъпна за всички. Имахме нужда от инструмент, който може да достъпи цялата тази страхотна информация и да я превърне в ценни изводи и анализи.“, споделя Тим.

Възможността за наемане лицензите на Tableau се вписва идеално в стратегията на Brown-Forman, като им позволява да започнат с малко на брой лицензи и в последствие да увеличат броя им. С удобството на наеманите лицензи, компанията бързо достига до 1000 потребителя в цял свят. В допълнение гъвкавостта на този модел на лицензиране позволява на Brown-Forman да увеличава или намалява броя на лицензите според текущите си нужди.

„Можете да започнете с колкото смятате за необходимо. Можете да стартирате с гръм и трясък, давайки Tableau на всичките си служители, ако така сте решили, или можете да започнете с малък брой потребители и да разширите обхвата в последствие“, споделя Тим. „Ако преценим, че някой трябва да бъде потребител на Tableau Desktop и може да изгради моделите, които са ни нужни, сме способни да му осигурим лиценз с едно телефонно обаждане. Планираме да продължим разширяването на достъпа до Tableau, за да се възползваме пълноценно от всичките си данни, независимо дали става въпрос за информация от проведени одити на глобално ниво, ценообразуване или данни за ефективност на промоционалните активности.“

Източник: tableau.com

 

Искате да научите как Tableau може да ви помогне да използвате данните във вашия бизнес още по-успешно и пълноценно?

Свържете се с нас още сега

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy