ЛД ООД

ЛД ООД е българo-немска фирма, основана в края на 1993 г., представител на фирми от Германия и Италия в областта на машиностроенето

ЛД ООД

ЛД ООД е българo-немска фирма, основана в края на 1993 г., представител на фирми от Германия и Италия в областта на машиностроенето

Компанията предлага пълна гама пневматични и хидравлични компоненти, манометри и термометри, компресори, сферични кранове от месинг, въглеродна и неръждаема стомана, бътерфлай клапи, задвижвания; металообработващи машини – хидравлични и механични преси, инструменти, изтеглящи машини; пробивни глави, въртящи маси, подавателни шейни; машини за текстилната промишленост.

Днес ЛД разполага с 15 специалисти, които компетентно съветват клиентите за избор на оптимални решения, извършват гаранционен и извън гаранционен сервиз, както и ремонт на компоненти.

Предизвикателства пред проекта по внедряване на ERP решение

Проектът по внедряването на Microsoft Dynamics NAV в ЛД стартира през 2001 г., а предизвикателствата за реализирането му бяха свързани с:

  • Голям брой артикули с поддържане на минимално количество на склад;
  • Управление на голяма клиентска база и осъществяване на разнообразни маркетингови дейности;
  • Дейността се осъществява от различни, несвързани помежду си центрове;
  • Изискване за пълна отчетност по отношение на продажбите и what-if анализ.

Като част от проекта са внедрени модулите счетоводство, дълготрайни активи, финансово управление, продажби и вземания, доставки и задължения, склад и CRM модул. Системата е ъпгрейдвана два пъти до по-нова версия – през 2007 и през 2013 г. При втория ъпгрейд е направено и внедряване и интеграция със системата за управление на клиентите MS Dynamics CRM и BI решението Tableau.

С новата версия на NAV 2013 потребителите работят по нов начин – с така наречения RoleTailored Client. Чрез него се проектира различен интерфейс за всеки отделен потребител, в зависимост от неговата роля, така че да улесни максимално работата му със системата.

Реалните ползи за ЛД от внедряването на цялостните ERP, CRM и BI решения са:

  • Контрол върху отношенията с клиенти и работата на търговския отдел;
  • Пълна информация за движенията на продажбите, с възможности за прогнозиране на различни сценарии, включително по центрове на дейност;
  • Оптимизиране на складовите наличности.