Клио Комерс – ТБ ЕООД

С помощта на внедреното от Тим ВИЖЪН България ERP решение, Клио Комерс – ТБ ЕООД упралява целия си търговски процес, включително ценообразуване, промоции и търговски активности, продажби, обслужване на складовата дейност и доставките, планиране на маршрута на мобилните търговци, електронен обмен на данни с доставчици и много други дейности.

Клио Комерс – ТБ ЕООД

С помощта на внедреното от Тим ВИЖЪН България ERP решение, Клио Комерс – ТБ ЕООД упралява целия си търговски процес, включително ценообразуване, промоции и търговски активности, продажби, обслужване на складовата дейност и доставките, планиране на маршрута на мобилните търговци, електронен обмен на данни с доставчици и много други дейности.

Клио Комерс – ТБ” ЕООД е основана през 1992 г. в гр. Разград с основен предмет на дейност търговия на хранителни стоки и днес е сред най-бързо развиващите се дистрибуторски компании в България.

Клио Комерс се утвърждава като надежден и предпочитан партньор на водещи български и международни производители. Компанията има изградени собствени търговски офиси и складови бази в Разград, Шумен, Варна, Добрич, Русе, Силистра и Велико Търново.

Към всеки от офисите работят професионални търговски екипи, разделени в две основни дивизии – Крафт и Храни. Всички търговски представители преминава през редица обучения, чиято основна цел е да бъдат максимално полезни на клиентите на компанията.

Предпоставки и бизнес нужди за внедряването на MS Dynamics NAV:

  • Наложени изисквания за електронен обмен на данни с основния доставчик;
  • Огромна загуба на време от ръководния състав за изчистване на грешки, интегриране на информация и изготвяне на отчети;
  • Неконсистентност, дублиране и грешки в данните;
  • Огромен брой транзакции.

Внедреното ERP решение изцяло обслужва търговския процес, включително ценообразуване, промоции и търговски активности, продажби в офис, предпродажби и мобилна търговия, закриване на задължения от клиенти, обслужване на складовата дейност и доставките, планиране на маршрута на мобилните търговци и последващите експедиции, електронен обмен на данни с основния доставчик, автоматизирано изготвяне на отчети. Като част от проекта е внедрен и BI инструмента Tableau, който извлича и визуализира реални данни в MS Dynamics NAV.

В резултат от внедряването на ERP и BI решенията компанията постигна:

  • Електронен обмен на данни с основния си доставчик;
  • Значително намаляване на грешките чрез работа на отделните търговски офиси в единна база данни;
  • Облекчаване на ръководния състав при изготвянето на отчети и анализи;
  • Вземане на адекватни управленски решения;
  • Възможност за бързо и лесно изготвяне на нови справки и анализи от потребителите на системата, без намесата на програмист.