Ауто Бавария ООД

Ауто Бавария е официален дилър на марките BMW, MINI и единствен дилър на BMW Motorrad в България

Ауто Бавария ООД

Ауто Бавария е официален дилър на марките BMW, MINI и единствен дилър на BMW Motorrad в България

Компанията е наследник на Камор Ауто. Новото име отбелязва навлизането в нов етап от развитието на компанията, свързан с инвестиции и обновление на материалната база, в съответствие с високите изисквания на марките BMW и MINI, както и още по-високи стандарти в обслужването на клиенти. Ауто Бавария непосредствено се асоциира с произхода и ценностите на марката BMW, чиито корени и централа на управление са в едноименната германска провинция и от години се асоциират с високо качество, надеждност и иновативни технологии.

Ауто Бавария предлага комплексна грижа за автомобилите с марки BMW и MINI, както и за мотоциклетите на BMW Motorrad.

Предизвикателствата пред проекта по внедряване на Microsoft Dynamics NAV

Тъй като към момента на внедряване на MS Dynamics NAV компанията е още стартираща на българския пазар, екипът трябва да се справи със случващото се, в същото време, разширяване на фирмената дейност, бизнес процеси и брой потребители. В хода на внедряването са изпълнени и специфичните изисквания на BMW по отношение на процесите на комуникация с останалите дилъри и с производителя.

Внедреното ERP решение обхваща всички елементи на бизнес процеса във фирмата:

  • Конфигурация и заявка на автомобили;
  • Предпродажбена обработка на автомобили;
  • Сервизно обслужване на автомобили в и извън гаранция;
  • Поддръжка на пълно досие на автомобила, включително гаранционен и обикновен сервиз;
  • Доставка и продажба на резервни части.

Като част от системата екипът на Тим ВИЖЪН България разработи и внедри решение за складово управление и резервации с различен приоритет, както и kanban система за планиране на доставките.

В резултат на внедряването на Microsoft Dynamics NAV в Ауто Бавария бе постигнато:

  • Петкратно намаляване на „затворените“ на склад резервни части и повишаване на откритата наличност при първо запитване;
  • Намаляване на наличните автомобили на склад;
  • Четирикратно намаляване на времето от пристигане на камиона до експедиране на резервните части към дилърите.