Тим ВИЖЪН България отчита нарастваща тенденция в търсенето на CRM системи

Засилен интерес към системите за управление контактите с клиенти (CRM)

От началото на настоящата година Тим ВИЖЪН България наблюдава чувствително засилен интерес към системите за управление на бизнеса от клас CRM (Customer Relationship Management). Промените в потребителското поведение, нуждата от персонализиране на комуникацията с клиентите, както и оптималното управление на взаимоотношенията с потенциални и настоящи потребители, доставчици и контрагенти карат компании от различни сектори на икономиката да се обърнат към CRM системите.

Водещите CRM системи като Microsoft Dynamics 365 повишават неимоверно ефективността не само на търговските екипи, а и на всички останали служители, чиято работа е свързана с външни контакти. Голямото предимство на Microsoft Dynamics 365 е, че системата е част от екосистемата Microsoft Dynamics, в която Microsoft инвестира много през последните няколко години. Като резултат CRM решението се интегрира успешно и с минимални усилия с много други продукти и услуги, включително такива на трети производители, като Office 365, SharePoint, Power BI, ERP системи, уеб сайтове, системи за машинно обучение и изкуствен интелект. Това издига комуникацията и обслужването на клиентите на ново, много по-високо ниво, катo същевременно предоставя на компаниите средства за анализ на поведението им и предоставяне на още по-добри услуги.

От съществено значение за повишения интерес към CRM системите е и по-високата достъпност, която осигуряват облачните версии на тези софтуерни решения. Значително по-ниските първоначални инвестиции, които изисква внедряването и използването на „облачните“ CRM системи позволява на много по-широк кръг компании да се възползват от техните възможности.

„Нарастват запитванията и от по-малки фирми, които осъзнават, че оптималното управление на контактите с клиенти вече не е лукс, а необходимост, за да се задържат в бизнеса, да бъдат експедитивни, да предоставят оптимално клиентско обслужване преди, по време и след продажбата, както и да управляват взаимоотношенията си не само с клиентите, а и с доставчици, партньори и други контрагенти“ – споделя още Александър Хаджидимитров, Ръководител отдел Консултанти в Тим ВИЖЪН България.

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy