Адеко България ЕООД

Адеко България се довери на Тим ВИЖЪН България за ъпгрейда на своето ERP решение и разширяване на обхвата му с множество допълнителни функционалности.

Адеко България е част от Adecco Group – международна компания за подбор, управление и аутсорсинг на персонал

На пазара в България Адеко предоставя цялостни аутсорсинг решения в областта на ИТ и бизнес поддръжка, подбор на персонал и кратковременни решения за набиране на кадри. Адеко България предлага компетентни консултации във връзка с преструктуриране на бизнес процеси, кариерно развитие и промяна.

Базираната в Швейцария Adecco Group е водещ международен доставчик на решения в сферат на човешките ресурси. Предоставяните от тях услуги обхващат обширните категории на временно осигуряване на персонал, постоянни назначения, аутсорсинг, консултиране и преструктуриране. Adecco Group е в списъка с 500-те компании във „Fortune Global 500”.

Преди да се обърне към Тим ВИЖЪН България, Адеко България използва по-стара версия на ERP решението MS Dynamics NAV 5.0. Системата се използва за счетоводство, покупки и продажби, но не обхваща процесите, свързани с основната дейност на компанията.

Причини, обуславящи желанието на Адеко България за ъпгрейд до по-нова версия на Microsoft Dynamics NAV и внедряване на допълнителни модули:

  • Нужда от разширяване на обхвата на решението и автоматизиране на процесите в основната дейност на компанията;
  • Нужда от ефективно управление на всички отделни клиенти на компанията, които имат различни екипи с различни условия за заплащане, специфично изчисляване на бонуси, ставка, часове, категория труд и т.н.;
  • Нужда от специфично изчисление на фактурата към всеки клиент на база определен модел на формиране на цената на услугите (билинг).

Всички тези предизвикателства намират своето решение при внедряването на новата версия на системата, която позволява на многобройните потребители в компанията ефективно да изпълняват ежедневните си задачи. Като резултат Адеко България е в състояние да предложи още по-качествени и цялостни услуги на своите клиенти.

Обхватът на ERP решението включва:

Ъпгрейд и миграция на текущата функционалност и данни от старата към новата система, както и разработка, настройка и внедряване на:

  • модул за управление човешки ресурси;
  • модул за ТРЗ;
  • билинг модул за индивидуално изчисляване на фактурите за всеки клиент;
  • функционалност за отчитане на времето (Timesheet management).