+359 2 976 13 13

Поддръжка

За да изпълнява своята роля ефективно, всяко решение за управление на бизнесa трябва да бъде „жива“ система, която непрекъснато се развива и поддържа.

 

В периода на поддръжка на вашата ERP, CRM и BI система вие получавате внимание, съдействие и компетентна помощ в следните направления: 

 

  • оказване на съдействие при работа със системата (Help Desk)
  • отстраняване на грешки и корекции във функционалността и/или настройките на системата
  • оптимизация на вече внедрена система
  • консултация и услуги по развитие и разширяване на решението с допълнителна функционалност като:
  • внедряване на нов стандартен модул или функционалност
  • промяна в работата на стандартна функционалност
  • разработване и промяна на нова (различна от стандартната) функционалност
  • внедряване на нов модул на 3-та страна
  • създаване на нови или промяна на съществуващи справки и анализи с BI инструментите
  • обучение на потребители – в офиса на Тим ВИЖЪН България или на място при клиент
  • инсталация на системата – на място във Вашия офис или дистанционно
  • промяна на клиентски лиценз

 

Тим ВИЖЪН България предлага пълна гаранция на разработваната за всеки клиент допълнителна функционалност.

 

За целият период на поддръжка, Вие получавате навременна информация за статуса на Вашите заявки от момента на подаването и регистрирането им от екипа по поддръжка на Тим ВИЖЪН България до момента на тяхното закриване. Всеки месец се изпраща подробен отчет за времето за обработка и решения по всички Ваши запитвания и заявки за поддръжка.

 

За да сте доволни и да се радвате на ползите от внедряването на решенията за управление на бизнеса, ние от Тим ВИЖЪН България предлагаме следните видове поддръжка:

 

Абонаментна поддръжка – чрез сключен договор за определен брой часове за период от една година, при което се ползва отстъпка от базовата часова ставка, в зависимост броя часове за абонамента.

 

Сервизна поддръжка – чрез сключен договор без заложени в него часове, като отработеното време се фактурира на месечна база.

Сервизно обслужване

Тим ВИЖЪН България предоставя на клиентите си, съгласно предварително сключен договор за поддръжка, сервизно обслужване на локализираното решение Microsoft Dynamics NAV, включващо:

  • Профилактика на Microsoft Dynamics NAV
  • Решаване на текущи проблеми, зададени по телефон, e-mail или Интернет helpdesk
  • Актуализиране на ползваната от клиента система, при промяна в българското законодателство и неплатена такса Enhancement plan
  • Обучение за работа със системата
  • Съдействие при работа

 

Всички клиенти на Тим ВИЖЪН България, могат да се свържат с отдел Поддръжка на посочените контакти или през формата за поддръжка.

 

За често задавани въпроси, вижте тук.

Отстраняване на проблеми

Времето за започване на работа по отстраняване на проявил се проблем със системата Microsoft Dynamics NAV, зависи от приоритета на проблема:
 
Приоритет 0 (Phone)
Искане за съдействие при работа, постъпило по телефон или email.
Време за реакция: 15 минути след постъпване на заявката
Време за разрешаване: До 1 час след започване на работа (отговор на запитването или задаване на друг приоритет)
 
Приоритет 1 (Emergency)
Проблем, който предизвиква пълно блокиране на системата
Време за реакция: 2 часа след постъпване на заявката
Време за разрешаване: До края на следващия работен ден
 

Приоритет 2 (High)
Проблем, който представлява сериозно увреждане на работата със системата и не може да бъде временно разрешен чрез заобикалящи операции
Време за реакция: 4 часа след постъпване на заявката
Време за разрешаване: До края на втория работен ден

 

Приоритет 3 (Middle)
Проблем, който може да бъде временно избегнат чрез заобикалящи операции
Време за реакция: 6 часа от постъпване на заявката
Време за разрешаване: До края на третия работен ден

 

Приоритет 4 (Low)
Други посочени проблеми при работа, различни от приоритет 0-3
Време за реакция: 3 работни дни след постъпване на заявката.
Време за разрешаване: По договорка с клиента

 

Забележка: За случаите, в които се налага реакция на място при клиента, посоченото време се умножава по 1,5, а ако заявката е получена след 17.30 часа – отчитането на времето за реакция е от началото на следващия работен ден. В случай, че сервизната услуга се извършва извън София, времето за реакция се удължава с необходимото време на подготовка и пътуване до офиса на клиента

Времетраене на поддръжката

Тим ВИЖЪН България ще осигурява цялостна поддръжка на CfMD сертифицираната локализация на Microsoft Dynamics NAV 2013 до 09.01.2023 г.

 

Тим ВИЖЪН България ще осигурява цялостна поддръжка на CfMD сертифицираната локализация на Microsoft Dynamics NAV 2015 до 09.01.2023 г.

 

Тим ВИЖЪН България ще осигурява цялостна поддръжка на CfMD сертифицираната локализация на Microsoft Dynamics NAV 2016 до 09.01.2023 г.

Решения, които предлагаме с тази услуга.
ERP системи
Microsoft Dynamics NAV
      ERP систе
Повече
Business Intelligence
Tableau BI Software
   Повече от 50 000 компании от
Повече
Business Intelligence
JetReports
  JetReports - модерен инструмент
Повече
CRM
Microsoft Dynamics CRM
  Какво е CRM? CRM не е прост
Повече
ERP Add-ons
Add-ons
Допълнителните функционалности към Microsoft Dy
Повече
Имате нужда от помощ? Не се колебайте да се свържете с нас!Пишете ни