Увеличете продажбите си, провеждайте по-ефективни маркетингови кампании, обслужвайте клиентите си все по-добре и всичко това с достъп от всяка една точка на света.
Увеличете продажбите си, провеждайте по-ефективни маркетингови кампании, обслужвайте клиентите си все по-добре и всичко това с достъп от всяка една точка на света.
CRM системите помагат на фирмите да поставят клиента във фокуса на своя бизнес и са жизненоважни за търговската индустрия. Прочетете повече в нашия блог >
Microsoft Dynamics 365 е гъвкава съвременна CRM (customer relationship management) система, която е най-ефективното ви оръжие в конкурентната надпревара за съвременния потребител.
Софтуерното решение осигурява цялостен поглед върху взаимоотношенията с вашите клиенти още от момента на тяхното възникване и ви помага да им осигурите оптимално обслужване и персонално отношение преди, по време и след продажбата.
В пазар, доминиран от потребителите, е по-важно отвсякога да можете да отличите своя бизнес, предлагайки запомнящо се клиентско изживяване, изграждащо доверие и лоялност. Microsoft Dynamics 365 CRM ви дава всичко необходимо, за да отговорите на все по-високите клиентски очаквания.
Цялата информация за клиентите е на разположение точно когато ви е нужна - достъпна отвсякъде и по всяко време |
Гарантирате персонално отношение към всеки клиент |
Предвиждате желанията на клиентите си и можете да им предложите точно това от което се нуждаят още преди да са го поискали |
|
Осигурявате на екипа си всичко необходимо, за да реализира сделки по-бързо и по-успешно |
Microsoft Dynamics 365 CRM ви помага да планирате и реализирате още по-успешни маркетингови и рекламни кампании, базирани на пълна информация и познаване на потребителите. С негова помощ гарантирате, че правилните послания стигат до точните потребители чрез най-ефективните канали за комуникация. С Microsoft Dynamics 365 CRM оптимизирате маркетинговите си разходи, а резултатите от проведените кампании са лесни за отчитане, проследяване и анализ.
С помощта на CRM системата търговците получават пълен поглед върху клиентите, могат да предвидят нуждите им и да предложат най-подходящия продукт или услуга. Същевременно автоматизацията на рутинните задачи и прилагане на най-добрите световни практики повишават ефективността на работа - търговците са свободни да се фокусират изцяло върху това да отговорят по най-добрия начин на променящите се потребности на клиентите.
Гъвкавият интерфейс на CRM системата позволява в нея лесно да бъдат отразени уникални за вашия бизнес процеси.
Потребителите се променят. 70% от тях биха предпочели компаниите да се фокусират повече върху техните нужди по време и след покупката. С помощта на Microsoft Dynamics 365 CRM осигурявате на клиентите си пълноценно обслужване по всички канали на комуникация и бърз и прецизен отговор на техните запитвания, като същевременно осигурявате на екипа си всичко необходимо, за да предостави на клиентите персонално отношение и обслужване.
С помощта на модула можете да достъпвате пълния изглед с данни за клиентите както онлайн, така и офлайн. Вашите търговци получават достъп в реално време до потенциалните потребители, идентифицират възможности за cross-sell и up-sell продажби и затварят повече сделки, по-бързо.
Можете да реагирате бързо на въпроси, свързани с обслужването на клиенти и да предлагате съответната ефективна грижа за клиента, която допринася за дългосрочните ползи за бизнеса, чрез: